L. Simon László nyitja meg a Fejér Megyei Őszi Tárlatot - 2013.10.19.

Latoszog latoszog at lists.racio.hu
2013. Okt. 19., Szo, 09:37:53 CEST

*L. Simon László nyitja meg a Fejér Megyei Őszi Tárlatot***

*
L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
nyitja meg október 19-én szombaton a dunaújvárosi Kortárs Művészeti
Intézetben a Fejér Megyei Őszi Tárlatot.*

A Fejér Megyei Őszi tárlat több mint fél évszázados múltra tekint
vissza. A képző- és iparművészeti szalonkiállítás a megye alkotóinak
fontos bemutatkozási lehetősége, amit kétévente rendeznek, felváltva
Székesfehérváron illetve Dunaújvárosban. Az idei tárlatnak, amelyet Dr.
Szoboszlai János rendez, és Fehérvári Tamás szervez a dunaújvárosi
Kortárs Művészeti Intézet (Dunaújváros, Vasmű út 12.) ad helyet.

A közel száz alkotó munkáit felvonultató tárlatot L. Simon László, fejér
megyei parlamenti képviselő, az Országgyűlés Kulturális és
Sajtóbizottságának elnöke nyitja meg október 19-én 17 órakor.