Májusban ismét Múzeumok Majálisa a Nemzeti Múzeumban, 2022. május 21-22.

Szépirodalmi Figyelő hírlevél szif at lists.racio.hu
2022. Május. 12., Cs, 08:58:57 CEST

[https://mcusercontent.com/9820014b5287d3a931d4a8bb4/images/10cc5f2c-2779-c290-93fb-6cf93481f715.png]

Májusban ismét Múzeumok Majálisa a Magyar Nemzeti Múzeumban
The Power of Museums - A kulturális Tér-Erő

[https://mcusercontent.com/9820014b5287d3a931d4a8bb4/images/451b9c0e-79e0-fd43-51b8-7c5f0ad78794.png]

Két év kihagyás után, május 21-én és 22-én, szombaton és varásnap ismét Múzeumok Majálisa a Magyar Nemzeti Múzeumban és a Múzeumkertben.

Szombaton igazi majális hangulattal, koncertekkel, előadásokkal és programokkal várunk.

Több mint 70 múzeum mutatkozik be kiállításaival és programjaival, a szakmai közönségnek előadásokat és konferenciát is szervezünk. Este fellép többek között Ivan and the Parazol és Dj Bootsie. A múzeum lépcsőjén különleges táncelőadást mutat be a Willany Leo Társulat, valamint megtekinthető Adorjáni Bálint Capa kamaradarabja is.

Töltsétek velünk a hétvégét és ismerjétek meg Magyarország múzeumait egy helyen!

Várunk szeretettel!

--------- következő rész ---------