Megjelent a Szépirodalmi Figyelő 2011/3. száma

szif at lists.racio.hu szif at lists.racio.hu
2011. Júl. 12., K, 09:22:23 CEST

Megjelent a Szépirodalmi Figyelő
2011/3. száma

A tartalomból:
Szemle
Serfőző Simon: Emlékük tévelyeg (Eső, 2011/1.)
Király Levente: Mennyit érek (Alföld, 2011/3.)
Karátson Endre: El a gazditól (Jelenkor, 2011/4.)
Péntek Imre: nyomod se látja (Magyar Napló, 2011/4.)
Balázs Imre József: Egy nap (Parnasszus, 2011/1.)
Komálovics Zoltán: A harmadik (Műhely, 2011/2.)
Falusi Márton: Itthon vagyok ebben a nyárban (Lyukasóra, 2011/1.)
Zsidó Ferenc: Laska Lajos (Napút, 2011/2.)

Bejáró
Csepregi János: Magamért vagy magunkért?

Apropó
András Ferenc: Vakond-munka

Látószög
Vasadi Péter: Opál beszéd
...Urbán Péter: Szent túlerőben
Nagy Gábor: Angyalaid mind repülni tudnak
...Soltész Márton: "Belülről fogy aki énekel"
Szécsényi Endre: Szépség és szabadság
...Szőllőssy Balázs: Szépség és szabadság - esztétikum és politikum

Figyelő
Szépirodalom
Grecsó Krisztián: Mellettem elférsz (Falvai Mátyás)
Paul Auster: Láthatatlan (Pápay György)
Raymond Carver: Befognád, ha szépen kérlek? (Varga Viktor)
John Updike: Végpont és más versek (Zsávolya Zoltán)
Jenei Gyula: Az időben rend van (Fitter Ágnes)
Nyerges Gábor Ádám: Helyi érzéstelenítés (Képes Gábor)
Bodor Ádám: Az utolsó szénégetők (Falvai Mátyás)
Dezső Andrea: Mamuska (Láng Eszter)
Kultúra
György Péter: Apám helyett (Debreceni Boglárka)
Kerényi Ferenc: Színek, terek, emberek (Benkő Krisztián)
Borgos Anna - Szilágyi Judit: Nőírók és írónők (Buda Attila)
Szörényi László: "Újzélandot választottam ki új hazámul"
(Thimár Attila)
Hankovszky Tamás: Pilinszky János evangéliumi esztétikája
(Bernáth László)
Matthew Spalding: Az amerikai Függetlenségi Nyilatkozat
és alkotmány alapelvei (Pápay György)
Művészet
Schubert Gusztáv: Képeltérítők (Vass Norbert)
Pablo Helguera: Stílus a kortárs képzőművészetben (Ayhan Gökhan)

Szépirodalmi bibliográfia
2011. március-április (F. Birkus Ilona)

Előfizethető a szerkesztőségben:
szif at racio. <mailto:szif at racio.hu> hu

Szépirodalmi Figyelő: a legrövidebb út a kortárs irodalomhoz

*

Ön a Szépirodalmi Figyelő és a Magyar Írószövetség hírlevelét olvassa.
A hírlevél irodalmi, művészeti híreket, információkat tartalmaz.
A levelezési lista nyilvános, ahhoz bárki csatlakozhat, s bármely tag
felvetetheti
mások címét.
A listára feliratkozni és leiratkozni az alábbi címen lehet: