Terézvárosi Esték a Magyar Írószövetségben (2011.03.02.)

szif at lists.racio.hu szif at lists.racio.hu
2011. Feb. 24., Cs, 15:08:35 CET

TERÉZVÁROSI ESTÉK

A Magyar Napló Kiadó, a Magyar Írószövetség és a FOKUSZ Egyesület szeretettel várja önt,

kedves családját és barátait

VÁCLAV PANKOVČÍN (? 1999)

szlovák prózaíró magyar nyelven megjelent két kötetének - Három nő a diófa alatt (regény),

Szép temetés lesz (novellák) -, valamint

SVETOZÁR HURBAN VAJANSKÝ

Száraz hajtás című megjelenés alatt álló regényének bemutatójára

2011. március 2-án, szerdán 18 órakor a Magyar Írószövetség klubjában (Budapest VI., Bajza utca 18.)

KÖZREMŰKÖDIK:

KÁ©A PÉTER (Pázmány Péter Katolikus Egyetem Szlovák Tanszéke - Eperjesi Egyetem),

aki Václav Pankovcín helyéről beszél az 1989 utáni szlovák irodalomban,

KÄFER ISTVÁN

(Szeged, Gál Ferenc Hittudományi Főiskola Hungaro-szlovakológiai Kutatócsoportja), aki

a szlovák romantikus realista Vajanskýról tart előadást,

végezetül

ÁBRAHÁM BARNÁVAL, a kötetek fordítójával (Pázmány Péter Katolikus Egyetem Szlovák Tanszéke)

FALUSI MÁRTON szerkesztő beszélget.

Cím: Magyar Írószövetség, 1062 Budapest, Bajza utca 18.

Ön a Szépirodalmi Figyelő és a Magyar Írószövetség hírlevelét olvassa.
A hírlevél irodalmi, művészeti híreket, információkat tartalmaz.
A levelezési lista nyilvános, ahhoz bárki csatlakozhat, s bármely tag felvetetheti
mások címét.
A listára feliratkozni és leiratkozni az alábbi címen lehet: