A FISZ a Művészetek Völgyében (2010.07.24-25.)

szif at lists.racio.hu szif at lists.racio.hu
2010. Júl. 20., K, 13:14:42 CEST

A Fiatal Írók Szövetsége a Művészetek Völgyében
Ez évben is megrendezzük kerül a Fiatal Írók Szövetségének nyári alkotótáborát a Művészetek Völgye idején. A helyszín idén Mindszentkálla, az időpont pedig július 24-25.

A folyamatos alkotómunka lehetősége mellett fix programok is várják az érdeklődőket:

Július 24-én, 17 órakor felolvasnak a FISZ szerzői: Balla István, Csepregi János, Kollár Árpád, Lengyel Zoltán, Neszlár Sándor, Bósa Diána. A szerzőkkel Bednanics Gábor és Mészáros Márton beszélget.
Július 25-én, 14-órától laza, boros kerekasztal beszélgetés és szabad felolvasás a tábor résztvevőivel, a beszélgetés témája: kortárs magyar tájköltészet vagy nem.
17 órától Szabó Tibor Benjamin és Szőllőssy Balázs felolvasása következik.
A nap folyamán Csepregi János és Kollár Árpád moderál.