Meghívó Szalóki Ági: A vágy muzsikál című koncertjére 2022. 07. 15-én 20 órakor

Látószög hírlevél latoszog at lists.racio.hu
2022. Júl. 12., K, 22:15:53 CEST

Kedves Látogatónk!

Folytatódik a nagysikerű KastélyKoncert sorozat a Halász-kastély parkjában
különleges zenei csemegével.

*2022. július 15-én pénteken, 20 órától *

*Szalóki Ági: A vágy muzsikál*

Szalóki Ági Karády Katalin nevével fémjelzett, méltán híres slágereket
énekel, így tisztelegve a korabeli ikon emléke előtt. A Karády-dalok egy
alapjaiban különböző stílusú, napjainkban roppant népszerű énekesnő
interpretálásában egészen más színeket rejtenek magukban, mint akkoriban a
„végzet asszonya” tolmácsolásában. Azt gondolnánk, hogy ezek a klasszikussá
vált dallamok nem engednek elég teret egy ennyire eltérő hangú-karakterű
előadónak másfajta, szabadabb kifejezésre, de az énekesnő és zenész társai
rácáfolnak erre.

*Közreműködik:*

Szalóki Ági - ének

Ávéd János – szaxofon

Korb Attila – ének, kornett

Schreck Ferenc - harsona

ifj. Tóth István - gitár

Tálas Áron - zongora

Kovács Zoltán - nagybőgő

Cseh Balázs – dob

Jegyek a jegy.hu oldalán és a helyszínen válthatók 2.500 forintos áron.

https://www.jegy.hu/program/kastelykoncert-szaloki-agi-a-vagy-muzsikal-135545

Szeretettel várjuk!

*Halász-kastély*

2475 Kápolnásnyék, Deák Ferenc u. 10.