Az Árpádok országa - könyvbemutató a Magyar Nemzeti Múzeumban - 2022.12.15.

Látószög hírlevél latoszog at lists.racio.hu
2022. Dec. 13., K, 11:31:45 CET

​

Meghívó

Tisztelettel meghívjuk Önt az
Az Árpádok országa és az Andreae II regis Hungariae decretum anni 1222 bulla aurea roboratum című kötetek ünnepélyes bemutatójára és a témában rendezendő kerekasztal-beszélgetésre.

Időpont:
2022. december 15. csütörtök, 16:00
Helyszín:
Magyar Nemzeti Múzeum, Központi Könyvtár
1088 Budapest, Múzeum krt. 14–16.

Köszöntőt mond:
L. Simon László
a Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatója
Dr. Szabó Csaba
a Magyar Nemzeti Levéltár főigazgatója

Az Árpádok országa című kötetet ismerteti: Zsoldos Attila, a Magyar Tudományos Akadémia akadémikusa

Az Andreae II regis Hungariae decretum anni 1222 bulla aurea roboratum című kötetet ismerteti: Solymosi László, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar professor emeritusa

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Szovák Kornél
az Eötvös Loránd Kutatási Hálózat Bölcsészettudományi Kutatóközpont  Moravcsik Gyula Intézetének igazgatója
Zsoldos Attila
a Magyar Tudományos Akadémia akadémikusa
Révész László
a Magyar Nemzeti Múzeum régész-főmuzeológusa
Ritoók Ágnes
a Magyar Nemzeti Múzeum régész-főmuzeológusa

Moderátor:
Böröczki Tamás
a Magyar Nemzeti Múzeum szerkesztőségének munkatársa

Zárszó:
Maróth Miklós
az Eötvös Loránd Kutatási Hálózat elnöke

Kérjük, hogy részvételi szándékát legkésőbb 2022. december 14-én, szerdán 16 óráig az alábbi regisztrációs gombon előre jelezze!

Regisztráció

További információ: kommunikacio at mnm.hu

--------- következő rész ---------