L. Simon László: A színművészeti egyetem vezetői élő pajzsként tolják maguk előtt a diákokat

Látószög hírlevél latoszog at lists.racio.hu
2020. Sze. 10., Cs, 07:17:57 CEST

Kedves Olvasóink!

L. Simon László országgyűlési képviselő tegnap este Rónai Egonnal vitázott
az ATV Egyenes beszéd című műsorában. A képviselő elmondta, hogy az SZFE
fenntartói struktúraváltásának kapcsán felmerült egy rendkívül súlyos
kérdés: az egyetem önķént távozó vezetői egészen egyszerűen nem vállalják a
felelősséget az általuk az elmúlt időszakban végzett intézményvezetői
munkáért. Nem az Állami Számvevőszék szabálytalanságokra vonatkozó
megállapításait vitatják, hanem a saját szerepüket próbálják relativizálni,
menekülve az esetleges jogi következmények elől. L. Simon László eddig is
felelőtlenségnek tartotta, hogy nem kezdődik meg az oktatás az
intézményben, de ezek a fejlemények új fényt adnak az irodákat és
irattárakat is érintő intézményfoglalásnak és a tárgyalásokat elutasító
időhúzásnak. A felvétel itt tekinthető meg:

http://m.atv.hu/belfold/20200909-l-simon-laszlo-az-egyetem-vezetoi-elo-pajzskent-magukat-elott-toljak-a-diakokat

Üdvözlettel:
L. Simon László országgyűlési képviselői kabinetje
--------- következő rész ---------