Könyvtáravató Gárdonyban - 2019.09.14.

Látószög hírlevél latoszog at lists.racio.hu
2019. Sze. 15., V, 08:13:03 CEST

Kedves Olvasóink!

Tegnap Gárdonyban felavatták a felújított könyvtárat. L. Simon László helyben elő országgyűlési képviselő ezzel kapcsolatban a következő bejegyzést tette közösségi oldalán, amit szeretettel ajánlunk figyelmükbe:

“Tegnap Gárdonyban jártam, a gyönyörűen felújított könyvtár avatásán és névadó ünnepségén, ahol leleplezték az egykori könyvtárigazgatót, Klausz Gábort ábrázoló domborművet. 20 éves koromig rendkívül sok időt töltöttem el ebben a könyvtárban (illetve az előző épületben álló elődjében), már ha nem éppen a fehérvári Vörösmarty Mihály Megyei Könytár olvasótermében koptattam a padokat.
Klausz Gábor bevont maga mellé az 1990-ben létrejött önkormányzati újság szerkesztésébe, ezek voltak az első szakmai tapasztalataim, illetve megengedte, hogy a mi kisvárosunk első nyilvánosan is használható fénymásolóján készítsem el a képverseimet. Együtt voltunk alapító tagjai a helyi Alborada kórusnak, amiben én hat évig énekeltem a tenor szólamban, ő viszont több mint két évtizedig erősítette a kórust.
Igazán szép gesztus volt a képviselő-testülettől, hogy egy kisvárosi közösség megbecsült, tragikus korán elhunyt tagjáról nevezte el az egyik fontos kulturális intézményét. Klausz Gábor emléke előtti tiszteletem jeléül hajtottam fejet a Hermann Zsolt készítette dombormű előtt.”

Üdvözlettel:

L. Simon László képviselői kabinetje