L. Simon László kanadai és USA-beli programjáról

Latoszog latoszog at lists.racio.hu
Sun Oct 22 12:59:23 CEST 2017

Kedves Olvasóink!

Az országgyűlés elnökének, Kövér Lászlónak a megbízásából L. Simon László
országgyűlési képviselő egy hetes kanadai és USA-beli úton vesz részt,
amelynek keretében meglátogat több magyar közösséget. Ünnepségek, október
23-i koszorúzások, állampolgári eskütételek, a magyar nyelvet és kultúrát
őrző emigránsokból és gyermekeikből, unokáikból álló közösségekkel való
találkozások teszik teljessé a hivatalos utazás programját.

Tegnap este a torontói Szent Erzsébet Egyházközség dísztermében a 20. sz.
Árpád vezér és a 42. Szent Kinga Cserkészcsapatok ünnepi vacsoráján mondott
köszöntőt L. Simon László, aki úgy nyilatkozott, hogy "csodás élmény volt
megtapasztalni a sok lelkes magyar gyermek örömét. Minthogy otthon nekem is
három gyermekem cserkészkedik, s többször volt alkalmam a közösségeik
életébe belelátni, otthonosan éreztem magam a torontói társaságban is."

Üdvözlettel:

L. Simon László képviselői kabinetje