L. Simon László lesz az új kulturális államtitkár

Latoszog latoszog at lists.racio.hu
2012. Jún. 13., Sze, 23:08:53 CEST

*L. Simon László lesz 2012. július 18-tól a kulturális államtitkár.
Országgyűlési képviselőnk sajtónyilatkozata, amelyben egyéni képviselői
munkájára is utal, itt olvasható:
*
"Megtisztelő számomra, hogy Balog Zoltán miniszter úr engem kért fel a
kultúráért felelős államtitkári posztra. A felkérést tisztelettel
elfogadom. A Szőcs Géza államtitkár úr által megkezdett szakpolitikai
munkát folytatni kívánom, még határozottabban képviselve a kulturális
terület érdekeit. Választókerületem polgárainak képviseletéről
államtitkárként sem fogok megfeledkezni. Kinevezésemet követően az
Országgyűlés Kulturális és sajtóbizottságának elnöki tisztéről lemondok."

forrás: MTI
http://os.mti.hu/hirek/75895/l_simon_laszlo_a_felkerest_tisztelettel_elfogadom

--------- következő rész ---------