Sajtótájékoztató a Velencei-tavi Vízi Sportiskola jövőjéről a Springer-szobor avatása után Agárdon - 2011.09.24.

Latoszog latoszog at lists.racio.hu
2011. Sze. 21., Sze, 22:30:54 CEST

Tisztelt Olvasóink!

2011. szeptember 24-én az agárdi Springer-szobor avatása után 11.45-kor
*Soltész Miklós *szociális, család- és ifjúságügyért felelős
államtitkár, *L. Simon László *országgyűlési képviselő, a Kulturális és
sajtóbizottság elnöke, valamint *Tóth István *Gárdony város
polgármestere *sajtótájékoztatót tart a Velencei-tavi Vízi Sportiskola
jövőjéről*.

A sajtótájékoztató Springer Ferenc szobra mellett, az agárdi
hajókikötőben lesz.

Egyúttal mellékeljük a szoboravató ünnepség meghívóját:

A Springer Emlékbizottság nevében örömmel tájékoztatjuk, hogy Dr.
Springer Ferenc emlékére szobor készült Fejér megye korábbi és mai
vezetői, egykori barátai, munkatársai és tisztelo~i összefogásával
közadakozásból, és Dr. Réthelyi Miklós a Nemzeti Erőforrás Minisztérium
Minisztere támogatásával.

Ezúton tisztelettel meghívjuk Önt 2011. szeptember 24-én szombaton 11
órakor az agárdi hajókikötőben tartandó ünnepélyes szoboravatásra.

--------- következő rész ---------