Dunaújvárosi kistérségi sajtótájékoztató 2010.09.17

Latoszog latoszog at lists.racio.hu
2010. Sze. 17., P, 17:00:31 CEST

Kedves Olvasóink!

2010. szeptember 17-én 14 órakor Baracson a Templomosi  Művelődési házában
tartott sajtótájékoztatót L. Simon László országgyűlési képviselő. A
rendezvényen bemutatta a dunaújvárosi kistérség Fidesz-KDNP színekben induló
polgármesterjelöltjeit.

L. Simon László a választókerület országgyűlési képviselője köszöntötte
Somogyi Balázst, Perkáta polgármesterét, választókerületi elnököt, aki
egyben a Fidesz-KDNP megyei képviselőjelöltje is. A sajtótájékoztatón L.
Simon László elmondta, hogy a dunaújvárosi kistérség polgármesterjelöltjei
Dunaújváros polgármesterjelöltjével, Cserna Gáborral jó együttműködést
tudnak kialakítani.

A jelöltek, Fehérvári József (Baracs), Antal Józsefné (Előszállás),
Kutrovácz István (Kisapostag), Csizmadia György (Nagyvenyim) és Czobor Imre
(Rácalmás) ismertette a településükkel és a kistérséggel kapcsolatos
elképzeléseiket.

*Fehérvári József (Baracs):*

Baracs a szülőfalum és az otthonom.

Büszke vagyok arra, hogy helyi képviselőként már 8 éve állhatok a falu
szolgálatában. A közösségi munka az életem fontos része.

Mára már a feleségem és lányaim is elfogadták ezt, és támogatnak.
Polgármesterként még többet tehetnék Baracsért.

Vállalkozásomat másra hagyva, ennek a teljes embert igénylő feladatnak
szeretném szentelni a napjaimat.

Településünk nagy kiterjedésű területen három részre tagolódik, mindhárom
településrészen azonnal megoldandó feladatok várnak ránk. Tapasztalt
szakértelemmel fognék hozzá a sürgető feladatokhoz, mint vízelvezetés, a
főutak állapotának javítása, a Duna-part megnyitása.

Hiszem, hogy az összefogás a siker záloga.

*Antal Józsefné (Előszállás):*

Antal Józsefné vagyok, 28 éve lakom Előszálláson, eddig alpolgármesterként
vettem részt a testület munkájában, így ismerem az emberek mindennapos
problémáit.

A településünkön nagy a munkanélküliség, ezért vállalkozókat kell ide
csábítanunk, hogy munkahelyeket teremthessünk.

A buszközlekedés javítása, vasútvonal visszaállítása, buszmegállók építése
nagyon fontos az utazó emberek számára. Az  utak állapotának javítása,
vízelvezetés és a szennyvízcsatorna még mindig nincs megoldva a
településünkön.

Bőven van tennivalónk a községünkben, hogy büszkék lehessünk lakhelyünkre.

*Kutrovácz István (Kisapostag):*

Fontosnak tartom, hogy településünkről infrastrukturális térkép készüljön, a
falu kommunális helyzetét fel kell mérnünk, hogy ezt követően részletes
cselekvési tervet készíthessünk.

A felszíni vízelvezetési problémáinkat is meg kell oldanunk.

A kisapostagiak Dunaújvárosba utazásának feltételeit is javítani szeretném,
ennek érdekében tárgyalásokat kezdeményezek a VOLÁN vezetésével. Ebben
körzetünk fideszes országgyűlési képviselőjének a támogatására is
számíthatunk

.

*Csizmadia György (Nagyvenyim):*

Az elmúlt négy esztendőben helyi képviselőként rengeteg tapasztalattal
gazdagodtam: a kivitelezőkkel, a lakosság érdekében vívott harcok terén, a
sokszor változó közbeszerzési szabályok körében és az önkormányzatiság
működését illetően is.

Tanulmányaim befejezése után munkába álltam, családot alapítottam, gyermeket
vállaltunk. A világból, Európából is sokat láttam a munkám során. Hiszem,
hogy a hibák elkerülhetőek, a pozitív tapasztalatokat pedig kamatoztatni
kell, itt Nagyvenyimen is.

Egészséges lokálpatriotizmusra és a civil kezdeményezések erősítésére van
szükségünk. Segítenünk kell a nehéz helyzetekben lévő családokat, hogy a
segély ne olyan pénz legyen, ami jár, hanem ami segít! Ésszerűen
hasznosítani az önkormányzati pénzt, hiszen a támogatásoknak önrészük is
van, azt pedig mi, lakosok fizetjük meg.

Munkahelyteremtésre van szükségünk, az olyan kisvállalkozókat kell
segítenünk, akik már  5-10 főt foglalkoztatnak. Vállalkozó- és lakosságbarát
önkormányzat és hivatal létrehozásáért fogok dolgozni.

*Czobor Imre (Rácalmás):*

Úgy látom, nem lehet valaki eléggé régóta rácalmási ahhoz, hogy felmérje,
mennyit változott a polgárok igénye és elvárása az önkormányzati munkával
kapcsolatban. Olyan településen élek, ahol azért zártak ki a helyi
Városvédők egyesületéből, mert elvállaltam a polgármester-jelöltséget.

Nyugállományú rendőrkapitány vagyok, aki korábban sok időt töltött el a
bűnözők rács mögé juttatásával. Egész életemet a szolgálat tisztessége,
szakmai alázata jellemezte. Rácalmási polgártársaimat is hasonló
elhivatottságával kívánom szolgálni, szeretném településünket tovább
fejleszteni, szépíteni, gyarapítani, a lakosság megélhetését javítani.

A testület munkáját nyilvánossá, átláthatóvá fogom tenni, mert jogunk van
megismerni a döntéseket, valamint településünk pénzügyeit és vagyoni
helyzetét.

Tisztelettel:

Fidesz-KDNP Fejér 4 VK országgyűlési képviselői kabinet