Beszámoló a kistérségi ülésekről

Latoszog latoszog at lists.racio.hu
2010. Okt. 29., P, 12:09:50 CEST

Kedves Olvasóink!

Beszámoló a kistérségi ülésekről

2010. október 22-én a Gárdonyi Többcélú Kistérség Társulás a Társulási
Tanács elnökévé választotta Tóth István (Fidesz- KDNP), Gárdony Város
polgármesterét, illetve alelnökévé Takács Jánost (Fidesz-KDNP), Pákozd
Község polgármesterét és Oláhné Surányi Ágnest (független), Velence Város
polgármesterét.

2010. október 27-én az tartotta alakuló ülését az Adonyi Többcélú Kistérségi
Társulás Társulási Tanácsa, ahol egyhangú döntéssel Somogyi Balázst
(Fidesz-KDNP), Perkáta Nagyközség polgármesterét elnökké, míg Szabó Ferencet
(független) Iváncsa Község polgármesterét alnökké választotta.

A Dunaújvárosi Többcélú Kistérségi Társulás 2010. november 3-án tartja
alakuló ülését.

Tisztelettel:
Fidesz-KDNP Fejér 4 VK országgyűlési képviselői kabinet
--------- következő rész ---------