Április 11. - a költészet napja

Latoszog latoszog at lists.racio.hu
2010. Ápr. 9., P, 22:29:36 CEST

Kedves Olvasóink!

Április 11. a költészet napja. Engedjék meg, hogy ebből az alkalomból elküldjük Önöknek mp3 fájlban a kiváló magyar színművész, Blaskó Péter szavalatát, aki a képviselőjelöltünk, L. Simon László Vasárnap című versét adja elő.

Arról a versről van szó, amelyből Baltási Nándor pusztaszabolcsi katolikus esperes is idézett a képviselőjelöltünk választási kiadványában.

Baltási atya a következőket írta:
"Kórházban voltam, sokat olvashattam. >Először meg kell kóstolni a földet, mert mindennek meg kell adni a módját: metszés előtt némán imádkozni, elsőként a négy öreg tőkét megújítani a dűlő négy sarkán, időben enni, időben, s nem túl sokat beszélni, és érteni a növények szavát.< Így ír a halk költő L. Simon László, aki az ország sorsán pedig dühödten tud kiabálni. Petői Sándor, Obersovszky Gyula, Csengey Dénes - írók és költők adták az első és elindító lökést a nemzet ébredéseinek. Most is költőre, igazi költőre van szükségünk a parlamentben."

Április 11-én Fejér megye 4-es számú választókörzetében szavazzon L. Simon Lászlóra!

Üdvözlettel:
Fejér 4. vk. Fidesz-KDNP kampánystáb